Vodafone Business, PizzaLazza ve Saloon Burger'in müşteri memnuniyetini artırdı
İstanbul - Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu: - Müşterilerimize en iyi hizmeti sunarken, mükemmel bir servis deneyimi sağlamak için çalışıyoruz. Bu doğrultuda da işletmelerimizin en güvenilir iş ortağı ve destekçisi olmaya devam edeceğiz
İstanbul En Son Haber - Vodafone Business, teknoloji çözüm ortağı olduğu hızlı servis markaları PizzaLazza ve Saloon Burger'in operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 tasarruf ve servis sürelerinde yüzde 25 hızlanma sağlayarak müşteri memnuniyetini yükseltti.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, en iyi müşteri deneyimini sunmaya odaklanan Vodafone Business, teknoloji çözümleriyle işletmelere verimlilik ve tasarruf avantajı sağlıyor.
Nesnelerin interneti (IoT) ve bulut bilişim çözümleriyle şirketlerin veriye dayalı kararlar alarak kaynaklarını daha verimli kullanmasına imkan tanıyan Vodafone Business, teknoloji çözüm ortağı olduğu hızlı servis markaları PizzaLazza ve Saloon Burger'e Red Enerji ve SD-WAN çözümleriyle hizmet veriyor.
Vodafone Business, Dijital Sipariş Yönetimi ile hayata geçirdiği Verimlilik Artışı projesiyle, kurumsal müşterileri PizzaLazza ve Saloon Burger'ın operasyonel verimlilik ve dijitalleşme yolculuğuna katkı sağlıyor.
Proje kapsamında, Vodafone Business'ın sunmuş olduğu çözümle kioskların kullanıcı dostu arayüzleri, markaların müşterilerine hızlı ve kolay sipariş vermesine imkanı tanıdı ve işletme içi operasyonel süreçlerin, önemli ölçüde iyileştirilmesine yardımcı oldu. POS sistemleriyle tam entegre bir altyapı oluşturularak sipariş yönetimi daha verimli hale getirilirken, sipariş süreçlerinde yaşanan zaman kaybı da azaltıldı.
- PizzaLazza ve Saloon Burger'in verimlilik artışına imza attık
Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, Saloon Burger'in 15 şubesindeki 30 kioskta dijital sipariş yönetimini devreye aldıklarını, restoranlardaki sipariş süreçlerini dijitalleştirdiklerini belirtti.
Ana odak noktalarının, müşterilerine en iyi deneyimi sunmak ve işletmelerin dijitalleşme sürecini hızlandırmak olduğunu aktaran Kestioğlu, şunları kaydetti:
Dijital Sipariş Yönetimi ile PizzaLazza ve Saloon Burger'in verimlilik artışına imza attık ve sipariş süreçlerinin dijitalleşmesinde, iş ortağımıza yol gösterdik. Bu projeyle, müşterimiz operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 oranında tasarruf sağlarken, servis süresinde yüzde 25 oranında hızlanma elde etti. Sipariş sırasında yaşanan bekleme süresinin azalması sayesinde iş ortağımızın sipariş adetlerinde yüzde 12,5 artış gözlemledik. Elektrik tasarrufu, pizza dolapları takibi ve şubelerdeki hava kalitesinin yükseltilmesiyle, iş ortağımızın müşteri memnuniyetini artırdık.
Kestioğlu, projelerinin PizzaLazza ve Saloon Burger'in 65 şubesini kapsayacak şekilde yaygınlaşmasını planladıklarını, süreç tamamlandığında sipariş adetlerinde yüzde 45'e varan bir artış hedeflediklerini aktardı.
SD-WAN çözümleriyle, iş ortaklarının şubelerinde kesintisiz bir iletişim ve iş sürekliliği sağladıklarına değinen Kestioğlu, Müşterilerimize en iyi hizmeti sunarken, mükemmel bir servis deneyimi sağlamak için çalışıyoruz. Bu doğrultuda da işletmelerimizin en güvenilir iş ortağı ve destekçisi olmaya devam edeceğiz. değerlendirmesinde bulundu.
- Teknolojiyi daha kapsayıcı müşteri deneyimi için kullanmaya devam edeceğiz
PizzaLazza ve Saloon Burger Genel Müdürü Murat Aytar da her teknolojik yatırımı, müşteriyle kurdukları bağı daha da güçlendirmek ve işlerini geleceğe taşımak için bir fırsat olarak gördüklerini vurguladı.
Vodafone Business ile gerçekleştirdikleri stratejik işbirliğinin, operasyonel süreçlerin yanı sıra hizmet anlayışlarını, çevikliklerini ve dijital dönüşüm kaslarını ileriye taşıdığını aktaran Aytar, şu ifadeleri kullandı:
Bizim için bu proje, hızdan ya da verimlilikten öte, tüm PizzaLazza ve Saloon Burger deneyimini yeniden düşünmek ve sürdürülebilir büyüme yolculuğumuza daha sağlam bir zemin kazandırmak anlamına geliyor. Önümüzdeki dönemde teknolojiyi daha kapsayıcı, bütünsel bir müşteri deneyimi için kullanmaya devam edeceğiz.