Ankara Haberleri - Malezya’da memurların haftada 2 gün evden çalışmasını öngören hibrit çalışma düzenine geçilecek.Yerel Malay Mail gazetesinin Kamu Hizmeti Departmanı (PSD) açıklamasına dayandırdığı haberine göre, Bakanlar Kurulu konuya ilişkin karar aldı.Buna göre, memurlar, 1 Ağustos’tan itibaren Hibrit Çalışma Günü uygulamasına geçecek ve haftanın 2 günü evden veya onaylanan bir çalışma noktasından, 3 gün ise ofisten çalışacak.Söz konusu uygulamanın, çalışma kültürünü modernize etmeyi amaçlayan kapsamlı kamu hizmeti reform gündeminin parçası olduğu belirtildi.
Yerel Haberler
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 21:51
Malezya'da memurlar haftanın 2 günü evden çalışacak
Ankara - Malezya’da memurların haftada 2 gün evden çalışmasını öngören hibrit çalışma düzenine geçilecek.
Yerel Haberler
26 Haziran 2026 - 21:51
EDİTÖR

Anadolu Ajansı haberleri. Anadolu Ajansı Son dakika gelişmeleri. Bu haber Anadolu Ajansı tarafından servis edilmiştir. Anadolu Ajansı tarafından...
İlginizi Çekebilir



