Spor Haberleri - 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Futbol Takımı'nda futbolcu Orkun Kökçü, son maçta tüm dünyaya iyi bir takım olduklarını göstermek istediklerini söyledi.
Los Angeles Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan 25 yaşındaki futbolcu, turnuvadan elendikleri için çok üzgün olduklarının altını çizdi.Tüm Türkiye'den özür dilediklerini vurgulayan Orkun, Bunu hak etmediler, daha güzel başarılar elde etmek istiyorduk. Bu turnuvada daha iyi yerlere gelmek istiyorduk ama ne yazık ki başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok. Maçtan sonra duygular yüksek olur, yanlış şeyler söyleyebilirsin. Herkes tatilde kendi özeleştirisini yapacaktır ve bunu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda ülkemizi gururlandıracağız. Ben şahsen böyle düşünüyorum. İnşallah gelecek turnuvaya da katılırız, orada daha başarılı bir Türkiye gösterebiliriz. ifadelerini kullandı.Galibiyete rağmen soyunma odasında morallerin bozuk olduğunu dile getiren Orkun Kökçü, Sonuçta hiç kimse bunu hayal etmiyordu. Herkesin hedefleri daha da ileri gitmekti. O yüzden moraller düşük ama bu galibiyetle yine de az çok kendi onurumuzu kurtardığımızı düşünüyorum. O da önemli bir şey. Dediğim gibi gelecek turnuvalarda inşallah daha başarılı olabiliriz. açıklamasında bulundu.
Los Angeles Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan 25 yaşındaki futbolcu, turnuvadan elendikleri için çok üzgün olduklarının altını çizdi.Tüm Türkiye'den özür dilediklerini vurgulayan Orkun, Bunu hak etmediler, daha güzel başarılar elde etmek istiyorduk. Bu turnuvada daha iyi yerlere gelmek istiyorduk ama ne yazık ki başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok. Maçtan sonra duygular yüksek olur, yanlış şeyler söyleyebilirsin. Herkes tatilde kendi özeleştirisini yapacaktır ve bunu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda ülkemizi gururlandıracağız. Ben şahsen böyle düşünüyorum. İnşallah gelecek turnuvaya da katılırız, orada daha başarılı bir Türkiye gösterebiliriz. ifadelerini kullandı.Galibiyete rağmen soyunma odasında morallerin bozuk olduğunu dile getiren Orkun Kökçü, Sonuçta hiç kimse bunu hayal etmiyordu. Herkesin hedefleri daha da ileri gitmekti. O yüzden moraller düşük ama bu galibiyetle yine de az çok kendi onurumuzu kurtardığımızı düşünüyorum. O da önemli bir şey. Dediğim gibi gelecek turnuvalarda inşallah daha başarılı olabiliriz. açıklamasında bulundu.




